RMA

Her kan du hente en blanket til oprettelse af en RMA sag.

Det er vigtigt at inden du sender varer retur til os, at du har haft en samtale med en sælger eller vores kundeservice. Hvis du sender en eller flere varer retur uden forgående aftale, forholder vi os retten til at afvise din RMA sag.

Du kan kontakte kundeservice på telefon 98153366 eller sende en e-mail på info@selek.com

Hent RMA blanket her 


For spareparts


RMA-betingelserne gælder for erhvervskøb af varer hos Selek/3S.

RMA-returnering af varer skal aftales med din Key Account Manager hos Selek. Hvis du sender en eller flere varer retur uden forudgående aftale, forbeholder vi os retten til at afvise din RMA-sag.
RMA-blanket udskrives fra www.selek.com/RMA og alle felter skal udfyldes.
Fejltype skal beskrives præcist og fyldestgørende under ’Reasons for return’. Fejltypebeskrivelser såsom; ”defekt”, ”virker ikke”, ”ingen lys” - er ikke fyldestgørende.
Blanketten vedlægges varen, og varen returneres til Selek for kundens egen regning.
Seleks RMA-afdeling forbeholder sig retten til at afgøre, om varen skal repareres, ombyttes eller krediteres.

Varen skal pakkes forsvarligt ind med alt tilbehør (inkl. strømforsyning), som fulgte med den vare, der reklameres over. Varen skal pakkes ind på samme måde, som da du modtog den.

RMA-sager sendes til eller indleveres på (vareudleveringen) følgende adresse:
Selek / 3S Company A/S
Att.: RMA
Troensevej 11
9220 Aalborg Øst
Danmark

RMA-sager behandles inden for 10 hverdage efter modtagelse.